Serveis i comunicació

Oficina parroquial

Aleluya i repartidores

Pàgina web i blog

Comissió de comunicació del MJSJ.

Koinonia

Agranaores

Xarxa de comunicació

Please reload

Hi ha un grup de 48 persones que setmanalment tenen el compromís de repartir el butlletí Aleluya a un total de 730 cases de la parròquia.

Cinc grups de persones seguint aquella tradició inicada per la Senyora Pepa, acudixen dues vegades a la setmana per fer la neteja de l'església. Els grups són: Mare de Déu de la Salut,                  Santa Rosalia, Mare de Déu del Carme, Senyora Pepa i Sant Onofre.

De manera semblant a les repartidores de l'Aleluya consisteix en un grup de persones que reparteixen altres publicacions parroquials o diocesanes.

La comissió de comunicació del Moviment Juvenil s'encarrega de donar a conèixer setmanalment les notícies i altres activitats       a les xarxes socials, cartelleria i notificacions.

Koinonia és un grup parroquial virtual, que serveix com a canal oficial d'informació. Setmanalment s'envia la informació que esdevindrà als propers dies.